Evaluering av hendelser har mye å si for virksomhetens omdømme

Av Jan Terje Sæterbø 9. mai. 2017

Måten man håndterer en krise på kan ha store konsekvenser for omdømmet, og for de som er ansvarlige, spesielt i det private næringslivet. I det offentlige er ikke konsekvensene like brutale, noe eksempelvis Gjørv-rapporten etter 22. juli viste. Men privat sektor har likevel mye å lære av det offentlige, særlig når det gjelder evaluering av hendelser.

Les mer >

Temaer: Avvikshåndtering, Evaluering

New Call-to-action

Søk i bloggen

One Voice AS

One Voice er en teknologibedrift, etablert i 2006, med hovedkontor i Trondheim. Vi leverer programvareløsninger innen blant annet risiko- og sårbarhetsanalyser, beredskapsplanlegging og hendelse- og krisehåndtering. Vårt hovedprodukt CIM® er verdensledende innen krisehåndtering, og omtales som det nasjonale beredskapssystemet.

Besøk onevoice.no

Siste innlegg